Opgelost door Webshop.telegraaf.nl: per omgaande levering van de 2 FlinQ paneelverwarmers.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 629935
Gebruiker
Zevende Trom#0410
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dit wordt de derde keer dat ik dezelfde klacht indien.
Op 8 septmber 2022 besteld en betaald 2 FlinQ paneelverwarmers voor totaal incl. verzendkosten €226,93 en never de levering ontvangen.Diverse ontevreden mails gezonden naar de webshop maar deze worden door jullie helemaal niet gelezen omdat hierop niet wordt gereageerd!!Ik heb het helemaal gehad met jullie shop en bestel ook niets meer.Ik eis voor de derde keer verzending van de paneelverwarmers daar ik genoodzaakt ben mijn advocaat in te schakelen.

Gewenste oplossing

De zaak direct oplossen na 3 klachten
Geboden oplossing
Gezonden e-mails naar de webshop zijn nooit beantwoord.Levering maanden geduurd en naar 3 klachten werd veel te laat geleverd.Service zeer slecht en ben zeer ontevreden over de gang van zaken.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Webshop.telegraaf.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen