Klacht Webshopgiftcard.nl: Cadeaukaart verlopen maar geen afgiftedatum bekend!

NaKeeRa

Afgelopen zomer hebben we een cadeaukaart van OnlineShoppen (WebshopGiftcard) ontvangen. We wilden hem begin oktober gaan gebruiken maar tot onze verbazing ontdekten we dat de kaart geblokkeerd is en afgelopen augustus verlopen is. Dit vinden wij ontzettend spijtig en ook oneerlijk gezien er geen geldigheidsdatum op de kaart staat vermeld. En het is niet mogelijk om aanschafdatum te achterhalen als je hem cadeau krijgt. Gezien we de kaart pas een paar maanden voor gebruik kregen, konden we niet verwachten dat zelfs minimale wettelijke geldigheidsdatum (1 jaar) al
verlopen was.
Contact met hun Klantenservice lijdt tot niets. Ze kunnen niets voor ons betekenen. De enige oplossing is geld terugstorten met aftrek van min 15 euro (!!!).
Het geld is betaald en er staat geen levering tegenover. Zo verdienen ze makkelijk geld! Dit is een oplichting gezien er niet voldoende informatie op de kaart vermeld staat.

De verlopen kaart vervangen door een geldige kaart/opnieuw activeren of het volledige bedrag op de rekening storten.

Wij vinden dat Webshopgiftcard.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Webshopgiftcard.nl?