Klacht Webslijter.nl: Zeer late levering en na aandringen een verkeerde levering.

Anoniem

Op 19 feb 2012 heb ik een fles El-Dorado Gold Rum art RUM-30 besteld en betaalt via Ideal bij www.webslijter.nl:
product staat nog steeds online en te bestellen op hun site (dd 29-06-2012 net nagekeken)
Het ging ook echt specifiek om deze rum..
Op 12 maart heb ik een mailtje gestuurd omdat het product nog steeds niet geleverd werd.
Ik heb een week gewacht maar er gebeurde niets.
Daarna na telefonisch contact is mij een toezending binnen een week belooft van dit product
Helaas werd er na twee dagen een El-Dorado Dark Rum geleverd zonder excuus dat de Gold niet te leveren was en geen advies voor teruggave.

Ik weet dat deze rum niet meer wordt gemaakt. Het verbaast me ook dat deze webslijter hiervan niet op de hoogte is en deze nog steeds online probeert te verkopen hoewel hij niet meer leverbaar tenzij zij zelf deze flessen op voorraad hebben.
Ik hoef niet zo zeer mijn geld terug maar minimaal een excuus op dit moment voel ik mij opgelicht door het bedrijf. Daarnaast is een levering van een maand na vooruitbetaling ook heel slecht voor een webwinkel. Zij hadden al mijn contact gegevens . Toch hebben zij zelf geen contact opgezocht. Ook niet toen ik zelf via mail contact op nam. Alleen telefonisch werd er weer iets toegezegd wat ze niet konden waarmaken, jammer.

Nogmaals het liefst zie ik een excuus en dat het artikel zo snel mogelijk van de site wordt gehaald zodat andere potientiele klanten hier niet meer in kunnen stinken. Meer hoef ik niet. Ik zal er nooit meer wat bestellen.

Wij vinden dat Webslijter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?