Klacht Webstijl: Webstijl B.V. blijft incasseren na afloop van contractovereenkomst.

Désirée Kdimati - Désirée KidsWear

Ondanks dat het contract met Webstijl is afgelopen en alle facturen zijn betaald werden en nog iedere maand de termijnbedragen van onze rekening geïncasseerd. Ook na telefonisch doorgegeven te hebben dat dit niet klopt. Toen de incasso's werden gestorneerd kreeg ik een incassobureau op mijn dak die op geen enkele manier reageert op welk contact dan ook. Vervolgens ging Webstijl banners over mijn site plaatsen die vermelden dat de site uit de lucht was gehaald en hebben ze het onderhoud er op geblokkeerd zodat ik mijn volledig betaalde site zelf niet meer kan aanpassen.

Ik heb bijna 3000 euro betaald voor een website en kan er nu niets mee ..... dat is toch schandalig!

- stopzetten incassoprocedure
- onderhoud op website mogelijk maken

Indien ik gewoon van mijn site gebruik kan maken zoals het hoort en afgesproken is ben ik bereid om weer met Webstijl om tafel te gaan zitten om te kijken of we nog iets voor elkaar kunnen betekenen. Dit heb ik overigens ook al tegen hen en het incasso bureau gezegd.

Wij vinden dat Webstijl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Webstijl?