Klacht Webstore4ipcameras: Geen support of garantie van aangekochte camera.

Gebruiker1608553043

Beste medewerker/ster
Op 23 oktober 2019 een camera gekocht bij bovenstaand bedrijf voor de prijs van €194,84.
Aanvankelijk geen probleem maar na een tijdje begon de camera vocht te vertonen aan de binnenkant van de dome wat niet gebruikelijk is omdat dit een wazig beeld geeft en dus niet meer kan zien wat er zich afspeelt in het zicht van de camera.
Contact gehad met de verkoper en deze gaf een oplossing om er een zakje vocht absorberend spul in te stoppen maar dit gaf niet het gewenste resultaat.
Hierna wederom contact gezocht met de verkoper en die vertelde mij dat het probleem bij de technische dienst lag en ik benaderd zou worden via mail, hierna geen antwoord meer.
De website geeft geen telefoon nummer dus kan ik niet bellen maar wel een nummer voor whatsapp, dus dit gedaan en na 1 maal antwoord gekregen te hebben dat dit in behandeling is geen antwoord meer.
Heeft men nog een facebook pagina waar ik dus ook mijn vraag op heb gesteld maar U raad het al na 1 keer antwoord gekregen te hebben blijft het hier ook stil.
Dit alles speelt nu al enkele maanden maar wat ik ook probeer men geeft niet thuis.
Heb meerdere camera`s bij dit bedrijf gekocht en ging altijd goed maar ik heb dan ook nooit om hulp hoeven vragen.
Ik denk zelf dat dit bedrijf wordt gerund door 1 enkel persoon en die geen tijd heeft om mailtjes met problemen te beantwoorden.
Kortom de camera is niet deugdelijk meer en nog in de garantie dus zou je zeggen dat dit geen probleem zou moeten geven.....maar niets is minder waar.
Graag Uw hulp.
Met vriendelijke groet
Johan van Nijnatten

Repareren of vervangen.

Wij vinden dat Webstore4ipcameras hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1608553043
Webstore4ipcameras heeft na vele schrijven geen oplossing aangeboden voor mij probleem en geeft niet thuis. Deze webstore is duidelijk niet geïnteresseerd in het bieden van garantie bij problemen en dus zeker niet aan te bevelen om er überhaupt iets te kopen. Zoek op google naar deze winkel en kom er achter dat ik niet de enige ben.......waar ik zelf overigens te laat achter ben gekomen. Al bij al..........NIKS KOPEN BIJ DEZE WEBSHOP.

Ook een klacht indienen over Webstore4ipcameras?