Klacht Webwinkel iTEK: geen levering van betaalde loungeset en box

Klachtnummer
# 449078
Gebruiker
Bianca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Loungeset en kussenbox zou 30 april geleverd worden en was 23 april besteld en betaald. Helaas heb ik nooit iets mogen ontvangen en ben ik continu bezig geweest met invullen van contactformulier en bellen met de klantenservice. Elke keer kreeg ik de belofte binnen enkele dagen zal het worden verzonden. uiteindelijk vandaag 29 mei ontvang ik een mail dat ze de order niet meer gaan verzenden en ik me geld terug zou krijgen met opnieuw de mededeling dat dit geen enkele dagen gaat duren maar enkele weken! Raar je kan immers de loungeset en box gewoon nog bestellen via internet en zijn dus op voorraad. IK ben bang dat ik nu weer continu kan gaan bellen waar me geld blijft en heb ik miijn laatste mail nu aangegeven dat ik dit binnen 7 werkdagen op mijn rekening wil hebben. Ze hebben een keurmerk dus ik dacht het zit wel goed maar nooit heb ik meegemaakt dat een bedrijf zo slordig is en zo slecht omgaat met zijn klanten.

De oplossing

Ik hoop dat ze me nu een keer serieus nemen en me geld binnen 7 dagen op mijn rekening storten ik zal van andere klachten al dat mensen nu nog op hun geld wachten. Liefst heb ik natuurlijk me spullen daar zat ik al die tijd op te wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webwinkel iTEK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webwinkel iTEK?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen