Klacht Webwinkel iTEK: geen levering van product met steeds een andere reden.

Klachtnummer
# 470308
Gebruiker
bikkel1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24 juli hebben een lounge set besteld deze zou geleverd worden binnen
2 tot 4 dagen 27 juli kreeg ik een mail dat het pakket afgeleverd zou worden die dag 2 uur later kreeg ik een mail dat het pakket vertraging had op gelopen bij DHL op 31 juli gebeld met DHL waarom het pakket niet geleverd werd, zij geven aan dat wij ITEK moesten bellen want er was iets mis met het pakket, 4 augustus hebben wij gebeld met ITEK deze melde dat het pakket kwijt was en terug gevonden was maar zwaar beschadigd er zou een nieuwe bestelling op gestuurd worden wat niet is gebeurd, op 7 augustus op nieuw gebeld met ITEK deze gaf aan dat er op 10 augustus geleverd zou worden maar ook dit is niet gebeurd, op 11 augustus opnieuw gebeld ze gaven aan dat het pakket nog niet was op gehaald door DHL deze zelfde dag kregen wij een mail van ITEK dat er op 10 augustus geleverd was of wij dit ook konden bevestigen dit was niet zo er was niet geleverd. direct gebeld met ITEK de persoon aan de telefoon gaf aan dat het pakket was retour gezonden naar ITEK op 12 augustus hebben wij een mail gestuurd naar ITEK dat wij de koop willen annuleren na 4 keer te hebben gebeld en 4 keer een andere reden van vertraging hebben gekregen hebben wij geen geloof meer in een levering van het product, op 13 augustus opnieuw gebeld met ITEK omdat ze niet hebben gereageerd op de mail, wij kregen toen te horen dat het pakket nog steeds zoek is en dat terug betaling pas zal geschieden als het pakket gevonden was eerder niet.

De oplossing

terugbetaling van het aankoop bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webwinkel iTEK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webwinkel iTEK?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen