Klacht Webwinkel iTEK: Itek reageert niet meer nu mijn aankoop kapot blijkt te zijn

Klachtnummer
# 466651
Gebruiker
teljel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind maart een spinningfiets gekocht via deze site. De fiets maakt erg veel lawaai en er blijkt iets stuk te zijn. Ik heb contact opgenomen met Itek. De Technische Dienst van Itek heeft een aantal tips gegeven, maar het probleem bleef helaas. Er is toen aangegeven dat ze de fiets zouden komen ophalen voor reparatie. Dat is nooit gebeurd en sindsdien wordt er niet meer gereageerd op mijn emails, telefoontjes en berichten via messenger.

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf contact met mij opneemt en de fiets komt ophalen. Ik wil graag mijn geld terug aangezien er geen enkele reactie komt en ze niet tot een oplossing willen komen. Ze beloven iets, wat ze vervolgens niet nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webwinkel iTEK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webwinkel iTEK?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen