Klacht Webwinkel iTEK: Wel betaald en geen product.

rodekool54

Wij hebben (op advies van de fysiotherapeut) een hometrainer gekocht. Star Shaper KC143B.
Dit product voldeed niet aan onze verwachting, daar het bij het fietsen elke slag schokte/haperde. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de vraag of wij een montagefout hadden gemaakt. Wij kregen direct te horen dat door de riemaandrijving kwam. Wij konden de hometrainer (op eigen kosten) terugzenden en een dubbel zo duur model tegen extra betaling bestellen. Wij hebben verteld dat wij niet het extra dure model wilden, maar een normaal functionerend product.
Wij hebben een retourformulier per email ontvangen en ingevuld en tezamen met het niet goed functionerende apparaat (in niet originele verpakking, daar die uiteraard gescheurd was) retour gezonden met DHL, kosten € 17,50.
Wij kregen toen een email van Itek.be met de mededeling dat de hometrainer buiten de 14 dagen retour ontvangen was in niet originele verpakking en ze dus niets aan onze klacht kunnen/willen doen.
Itek.be heeft ons op kosten gejaagd en geen product geleverd!

€ 49,- terugstorten op onze rekening

Wij vinden dat Webwinkel iTEK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Webwinkel iTEK?