Klacht Webwinkel iTEK: zeer slechte communicatie en foutief product

Klachtnummer
# 505404
Gebruiker
0711manon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een spinning fiets met fietscomputer gekocht. Aan de fietscomputer hoort een knopje te zitten die vastklikt aan de fiets. Deze ontbreekt. Ik heb dit gemeld via de mail. Vele dagen later krijg ik bericht terug dat dit zo hoort en dat ik het maar vast moet zetten met een schroefje. Nogmaals gemaild dat ik dit geen juiste oplossing vind. Helaas geen mails meer terug ontvangen van Itek. Daarom heb ik vandaag ITek gebeld. Ze zeggen dat ze het probleem niet kunnen oplossen en dat ik het maar met een schroefje vast moet zetten. Ik vroeg haar door te verbinden met de manager zodat ik de manager hierover kon spreken. Uiteindelijk hebben ze de hoorn erop gelegd.

De oplossing

opsturen nieuwe fietscomputer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webwinkel iTEK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Webwinkel iTEK?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen