Opgelost door Weekamp Deuren: Afspraken worden niet nagekomen en service daarna is dramatisch.

content Opgelost
Peter1989

Deuren besteld via een ander bedrijf bij Weekamp. Ten eerste komen deuren niet op de afgesproken datum. Daar kom ik achter OP DE DAG dat geleverd moet worden! Met als gevolg: extra kosten ivm klusjesmannen die voor niks in mijn huis staan te wachten. Na bellen: ja sorry komt volgende week! €150 extra kosten tot gevolg. Compensatie: Niks!

Volgende week komen de deuren en wat blijkt? 1 deur verkeerd geleverd! Bellen en bellen en ja hoor, er komt een nieuwe deur. Prima lijkt me! Tot vandaag. Gistermiddag ( dinsdag 18 september) om 16.55 uur wordt ik gebeld dat de deur vandaag (woensdag 19 september) niet geleverd kan worden ivm probleem van levering blabla. Wordt weer een week later. Ik heb zelf deze keer uren vrij gevraagd en natuurlijk kan ik dat niet terugdraaien! Weer extra kosten en weer zeggen ze: sorry kunnen niks voor je doen.

Ongelofelijk slechte service!!!

Compensatie voor de extra kosten die gemaakt zijn!
Onkosten vergoed.

Wij vinden dat Weekamp Deuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Peter1989
    Klacht is wat mee gedaan en is opgelost!

Ook een klacht indienen over Weekamp Deuren?