Klacht Weekbladpers Media: Teveel aan abonnementsgeld wordt niet terugbetaald

Klachtnummer
# 47387
Gebruiker
M.J.W. Reesink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na herhaaldelijke telefonische reminders wordt het teveel betaalde abonnementsgeld niet betaald. Ik heb al máánden geleden opgezegd. Als ik bel, zeggen ze telkens: ja vreemd, er zit een terugstortnotitie in het dossier, maar er is nog niet overgemaakt. Ze weten ook het exacte bedrag, maar ondernemen geen actie. Ik krijg het gevoel dat ze bewust mijn geld vasthouden en dat vind ik na 10 jaar trouw abonnee zijn een zeer vervelende behandeling.

De oplossing

Ik verwacht nu binnen een week het geld op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Weekbladpers Media is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Weekbladpers Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen