Klacht WeekendjeGenieten.com: malafied z.g incasso

sproet

in het verleden ben ik benadert door weekendje genieten na een telefonich gesprek er zouu een mail naar mij toegestuurt worden die nooit is aangekomen wel heeft men ongevraagd 79 euro van de rekening gehaalt die wij weer terug hebben gehaalt daar na zijn wij benadert dor iemand van weekendje genieten en over en weer is er toen gesproen uiteindelijk is door hen de boel gecanselt nu na meer als een jaar belt ons steeds een zg incasso die mij wel even het bandje laat horen en of ik onmiddelijk wil betale hetgeen ik niiet doe binnen vijf min twee maal door hen gebelt met de nodige dreigementen

weekendje genieten dient onmiddelijk hier mee op houden desbetrefende mail die naar ons is gestuurt er o p na te slagen en de band in het bezit van het malafide bureau te vernietigen . en ons de mail met acoord verklaring te sturen

sproet
    Blijf wachten op een reactie zeker na de dreigementen dat er vandaag de 22november in opdracht van het malfide incasso bureau een deurwaarder langs zou komen was dus zeer benieuwd naar het afgesloten contrakt met handtekening waarvan we weten dat die niet bestaat . mocht er verder gedreigt worden gaan wij stappen ondernemen wegens smaad en laster

sproet
Uiteindelijke oplossing DEZE BEDRIJVEN ZIJN TE LAF OM TE REAGEREN . DENKEN MET HUN DREIGEMENTEN MENSEN KLEIN TE KRIJGEN .