Klacht WeekendjeGenieten.com: Betaling voor niet bestaand produkt volgens niet gemaakte telefonische afspraak

chrisdero

Deze 2de keer wordt verwezen naar een telefoongesprek waarbij het onderstaande zou zijn overeen gekomen, terwijl het enige dat ik heb aangegeven had, het verzoek is om de inhoud van de telefonische boodschap die ik op een zeer ongelegen moment kreeg, per email door te geven.
INHOUD
U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Weekendjegenieten om alleen de totaalsom van € 220,- te betalen . Om onze klanttevredenheid te waarborgen willen wij er dan voor zorgen dat u de extra kosten zoals rentes en incassokosten niet meer hoeft te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.
De betaling dient gedaan te worden op IBAN: NL53ABNA0248592564 BİC: ABNANL2A t.n.v. Mediation Agency BV

Excuus en intrekking van het betalingsverzoek en sluiting van mijn dossier met persoonlijke gegevens

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?