Klacht WeekendjeGenieten.com: contract afgezegd en toch een incasso bureau in je nek

# 190271
erremu63

Op 15 juni werd ik gebeld door een bedrijf ,waar ik later achter kwam dat dit weekendje genieten was.
ze vertelden of ik interesse had in een gratis vliegvakantie en vertelden later dat dit eenmalig 79 euro koste Ik had zo mijn twijfels maar mij werd verteld dat na het bedrag was afgeschreven ik een code kreeg ik 2 weken de tijd had om van deze aanbieding af te zien Op 5 juli werd dit bedrag afgeschreven via derdegelden
zo kwam ik er achter dat dit bedrijf weekendje genieten heette.Ik heb op 6 juli naar hun gemaild dat ik van dat contract af zag en heb het geld terug geboekt Ik had van hun ook geen code van ze gekregen Een dag later werd ik gebeld door een medewerkster dat ik aan het contract tegen alle afspraken vast zat na enige discussie vertelde ze mij dat als ik niet betaalde ik wel achter de gevolgen kwam .Ik hoorde niets meer van hun tot ik op 14 oktober een mail kreeg van de nederlandse incasso centrale dat ik direkt 120,97 moest betalen aan weekendje genieten

ontbinden contract en intrekkenincasso

erremu63
    Ik heb de nederlandse incasso centrale enkele emails gestuurd
    Maar word helemaal niet op gereageerd ,denk dat het oplichters zijn

erremu63

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?