Klacht WeekendjeGenieten.com: Dreigen met deurwaarder voor nooit geleverde aanbieding

W.J. van den Bosch

Op vrijdag 25 augustus werd ik telefonisch benaderd door een incasso bureau, in opdracht van Weekendje genieten.com. Er werd mij te verstaan gegeven dat ik in 2016 in ben gegaan op een aanbieding voor 79,- euro maar nooit betaald zou hebben. Het bedrag (nu 3x zo hoog) was overgedragen aan het incassobureau en als ik niet snel betaalde werd het nogmaals verdubbeld en overgedragen aan de deurwaarder. Ik wist niet wat ik hoorde !
Ik ben inderdaad in 2016 ingegaan op een telefonische aanbieding van Weekendje.com maar besloot vrijwel direct na het telefoongesprek dit af te zeggen. De beloofde bevestigingsmail heb ik echter nooit gekregen en een pakket heb ik ook nooit per post ontvangen. Ik wist al niet eens meer wie ik aan de telefoon had gehad dus zelf contact zoeken was niet mogeljk. Toen er ineens €79,- werd geïncasseerd heb ik dit terug geboekt. Ik heb op basis van de incasso niet kunnen achterhalen bij wie ik mij moest vervoegen om het af te zeggen.
Er is na die tijd NOOIT contact met mij opgenomen, niet per post, niet per telefoon en ook niet per mail. Helemaal NOOIT!
Hoe schandalig is het dan nu ineens te worden geconfronteerd met dit telefoontje. Pure oplichterij. Ik heb nooit iets ontvangen en dus wens ik daar ook niet voor te betalen.

dat ik nergens meer voor benaderd wordt

W.J. van den Bosch
    Ik zie dat er meer mensen zijn die op de zelfde wijze zijn benaderd. Hoe is dat verder met jullie casus afgelopen?

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?