Klacht WeekendjeGenieten.com: Geen incasso meer

Klachtnummer
# 190526
Gebruiker
Trijniebear
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb van Nederlandse incassobureau een aan,Annie ontvangen betreffende Weekendje genieten. Ik heb alles nagekeken en heb geen mail van gen in mijn e-mailbox staan.
Ik ben momenteel ernstig ziek en dit gedonder vergt veel tijd en kracht. Ik wil geen incasso meer en ook geen verdere telefoontjes van dit bedrijf. Ik heb nu meerdere keren aan beiden een mail gestuurd, heb geen reactie ontvangen. Heb gebeld naar incassobureau maar wordt niet opgenomen.

De oplossing

GEEN Incasso berichten meer. Alles stopzetten en mij nooit meer bellen!!!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen