Klacht WeekendjeGenieten.com: ik ga niet betalen voor iets dat ik nooit heb gewild of gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 270400
Gebruiker
minubo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ben vorig jaar oktober 2016 gebeld door weekendje genieten, volgens hen ben ik akkoord gegaan met hun aanbieding, maar heb nooit een welkomstmail gehad. Heb alleen een mail in november gehad met een betalingsherinnering, waar ik op gereageerd heb met dat ik niets van ze wilden. Nu in augustus 2017 bellen ze dat ik 199 euro moet betalen anders word er een incassobureau ingeschakeld! Ik heb verder nooit enige mail ontvangen, heb ook in mijn ongewenste mail gekeken, helemaal niets! Bovendien heb ik nooit ergens mijn handtekening onder gezet, dus hoezo ben ik akkoord gegaan?

Gewenste oplossing

ik wil niet meer lastig gevallen worden door weekendjegenieten, en geen 199 euro betalen
Geboden oplossing
geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen