Klacht WeekendjeGenieten.com: ik ga niet betalen voor iets dat ik nooit heb gewild of gekregen
Details
Klacht
Ben vorig jaar oktober 2016 gebeld door weekendje genieten, volgens hen ben ik akkoord gegaan met hun aanbieding, maar heb nooit een welkomstmail gehad. Heb alleen een mail in november gehad met een betalingsherinnering, waar ik op gereageerd heb met dat ik niets van ze wilden. Nu in augustus 2017 bellen ze dat ik 199 euro moet betalen anders word er een incassobureau ingeschakeld! Ik heb verder nooit enige mail ontvangen, heb ook in mijn ongewenste mail gekeken, helemaal niets! Bovendien heb ik nooit ergens mijn handtekening onder gezet, dus hoezo ben ik akkoord gegaan?Gewenste oplossing
ik wil niet meer lastig gevallen worden door weekendjegenieten, en geen 199 euro betalen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.