Klacht WeekendjeGenieten.com: Ik heb een incasso bureau op mijn dak van een open staande factuur bij weekendje genieten.

# 191840
Evert

Ik heb een incasso bureau op mijn dak over een openstaande factuur.
Ik heb echter nooit iets besteld of van hun diensten gebruik gemaakt, ben geen lid {geweest} en wil dit ook nooit zijn of worden, ken hele bedrijf niet eens , tevens heb ik nooit een mail of factuur of herinnering ontvangen dat ik iets zo moeten betalen. ik heb zelf al meerdere keren een mail gestuurd maar krijg geen reactie ook als je belt wordt er niet opgenomen maar moet je een bandje inspreken.
Intussen lopen de kosten bij het incassobureau wel door en zeggen zij, niets te stoppen voor dat zij bericht krijgen van weekendje genieten. Ook de datum komt niet over een Factuur 5333032 d.d. 7 juni 2016 wordt opgegeven terwijl er op 5 juli een
bedrag van €79, 00 is afgeschreven die ik direct heb terug geboekt. er klopt dus helemaal niets van.

Graag zo spoedig mogelijk een oplossing van dit probleem dus een schriftelijke bevestiging aan incasso bedrijf en ons, dat wij geen lid zijn en ook nooit geweest zijn en geen uitje van hen afgenomen hebben niet bekend met dit bedrijf zijn en dus de som + daaruit vloeiende incassokosten e.d.geheel komen te vervallen.

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?