Klacht WeekendjeGenieten.com: Incasso na annulering

Tyvonners

Op 27-5-2016 werd ik telefonisch benaderd door Weekendjegenieten. Na het aangehoord te hebben, klonk het wel interessant. Dus toegezegd. OP 30-5-2016 heb ik toch maar besloten te annuleren via de mail.
Dan krijg ik op 4-1-2017 een telefoontje van Mediationagencybv.com. Dit ging over een openstaande rekening van Weekendjegenieten, Picollo kaart en Shop&fly. Ik voelde me erg bedreigd en moest diezelfde dag nog het openstaande bedrag van € 545,00 overmaken. Tijd om dingen uit te zoeken was er niet. Achteraf kon ik in ieder geval nagaan dat ook Sop&fly 1 dag na ontvangst van hun mail geannuleerd was. Van Picollo kaart kon ik helaas niets meer terug vinden. Het was dan ook al lang geleden. Maar van alle 3 de bedrijven heb ik nooit een herinnering ontvangen over een openstaand bedrag. Ook geen bevestiging van mijn annulering.
Met mijn gegevens die ik had heb ik contact opgenomen met Mediationagencybv.com, ze zeiden deze informatie door te sturen. Maar tot op vandaag 22-5-2017 krijg ik geen reactie van de bedrijven.

Ik wil graag mijn geld terug op de rekening zien.

Tyvonners
    Nog steeds geen reactie van Weekenjeweg.

Uiteindelijke oplossing Helemaal niets