Klacht WeekendjeGenieten.com: Ongewenste benadering zonder oplossing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290690
Gebruiker
nana123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei 2016 benaderd door weekendjegenieten.com. Op 4 juni 2016 email gekregen en mij meteen afgemeld. Hierop bevestiging ontvangen dat het was opgezegd. Toch hebben ze tot 3 maal geprobeerd 99 euro te incasseren van de rekening. Deze alle keren gestorneerd. Daarna en zojuist nog voor de 4e maal benaderd door incassobureau (steeds verschillende) dat ik moet betalen. Alle info doorgestuurd dat ik had opgezegd. En alle dossiers zijn gesloten. Helaas is weekendje genieten niet te bereiken dus maar hopem dat het is opgelost.

De oplossing

Ik wens een excuus voor alle onnodige correspondentie en dat het bedrijf wordt opgeheven. Ben hier niet van gediend.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nana123
Datum
Uiteindelijke oplossing Niets. Geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry