Klacht WeekendjeGenieten.com: Onrechtmatige aanmaning incassobureau door weekendjegenieten.com

Klachtnummer
# 192130
Gebruiker
Angel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juni zijn we door agressieve telefonische verkoop in de val gelokt door weekendjegenieten.com.
Er is weliswaar telefonisch een overeenkomst gesloten, maar we konden ons volgens hen binnen 14 dagen afmelden.
Een week na ontvangst van de welkoms e-mail hebben we dit ook gedaan. Dit was ongeveer 10 dagen na ontvangst.
Alsnog werd na 14 dagen het bedrag van €99,- geïncasseerd, welke we natuurlijk gestorneerd hebben.
Verder nooit meer iets vernomen, totdat er vandaag, ook via e-mail, een aanmaning
binnen kwam van info@nederlandseincassocentrale.nl met het verzoek het openstaande bedrag, inclusief rente en incassokosten binnen 7 dagen te voldoen.
Het incassobureau was niet bereikbaar, dus gebeld met weekendjegenieten.com
Dit was als tegen een muur praten, want voor alles had ze (Sabrina) een getraind antwoord klaar. De situatie is dus onveranderd gebleven.

De oplossing

Een schriftelijke bevestiging dat er geen overeenkomst bestaat.
Verder, gezien de meerdere klachten, een aanklacht van oplichting door de officier van justitie, en de oprichters achter tralies.

0 reacties

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen