Klacht WeekendjeGenieten.com: Onterecht geld afgeschreven

Klachtnummer
# 194430
Gebruiker
Chucky
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een telefoon gesprek met deze aanbieder zou ik een e-mail ontvangen met de gegevens. Deze heb ik echter nooit gehad en zag dat er 99 euro afgeschreven was van mijn rekening. Dit heb ik teruggeboekt. Kreeg ik telefoon dat het bedrag nog niet overgemaakt was. Zei ik dat dit klopte en ik ook niet ging betalen. Nu krijg ik emails van "info@nederlandseincassocentrale.nl". Over dit zelfde en als ik niet over ga tot betalen een deurwaarder op bezoek komt. Alle telefoontjes worden nu op een adnormale manier beëindigd.

De oplossing

Het bedrag geannuleerd wordt door beide instanties en ik nooit niets meer mee te maken krijg

0 reacties

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen