Klacht WeekendjeGenieten.com: Onterechte incasso

denOuden6

In Oktober 2016 telefonisch benaderd door Weekendje Genieten met een aanbieding voor vakantiereizen,
Omdat ik deze mail na een aantal dagen nog niet had ontvangen via een mailtje bericht dat ik afzag van de
aanbieding. Op 3 en 8-11- 2016 is er 2 x geprobeerd geld van mijn rekening af te schrijven, dit heb ik geblokkeerd. Op 18-11-2016 een herinnering factuur van Weekendje Genieten€79,95. Op 18-11-2016 direct
weer een mailtje verstuurd naar Weekendje Genieten hoe dit kon gebeuren! Op 28-11-2016 om 16.41 uur
gebeld door Weekendje Genieten dat het een administratieve fout was, herinnering kon ik negeren met excuus. Daarna nooit meer iets van vernomen, tot 31-01-2018. Toen werd ik telefonisch benaderd door Incasso Business Collect, met de mededeling dat er nog een bedrag betaald moest worden van €142,00. En er werd mij een bandopname afgespeeld waarin ik toezeggingen had gedaan over het aanbod uit 2016. Wat je op de bandopname echter niet hoort is de eerste zin "Als u besluit om in te gaan op onze aanbieding" en dan volgt de hele rij met persoonlijke gegevens rekeningnummers enz enz.
Geprobeerd om uitleg te geven en afgesproken dat ik de mailwisseling zou opsturen naar het incasso bureau.
Ik heb er echter weinig vertrouwen in, vrijwel direct na het telefoongesprek ontving ik een mail van het Incasso bedrijf dat we waren overeengekomen dat dit de laatste kans is om het bedrag te voldoen middels een link naar iDEAL.

Dat Weekendje Genieten zich houd aan de telefonische toezegging dat ik binnen de geldende termijn had geannuleerd.
De opdracht naar het Incasso bedrijf intrekt.
Mijn persoonsgegevens worden verwijderd uit het bestand.

denOuden6