Klacht WeekendjeGenieten.com: onterechte inning via incasso bureau

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 198253
Gebruiker
F.A.L. van den Berg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De Nederlandse Incasso centrale schrijft geld van mijn bankrekening af tgv
Weekendje genieten.
Ik heb weekendje genieten gebeld, met de vraag waarvoor ik dit moet betalen.
Als antwoord krijg ik dat ik onbekend ben als klant en niet in hun bestand voorkom.
Dus ook hebben zij geen factuur gemaakt,
Op mijn verzoek om dit per mail te bevestigen, werd ik zeer onvriendelijk bejegend,
en een mail ter bevestiging werd niet gestuurd.(deze bevestiging heb nodig voor het
incasso bureau om het reeds afgeschreven bedrag terug te ontvangen)

De oplossing

bevestiging dat ik inderdaad niet voorkom in hun klantenbestand, en ik dus ook geen factuur van Weekendje genieten heb gekregen.

3 reacties

  1. Auteur
    WeekendjeGenieten.com
    Datum
    Geachte F. van den Berg,

    Namens Weekendje Genieten wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Weekendje Genieten
  2. Auteur
    F.A.L. van den Berg
    Datum
    Tot vandaag 19 december heb ik geen verder reactie mogen ontvangen. Ik begrijp dat zsm
    een rekbaar begrip is, maar ik wacht al 11 dagen!
    Zou toch graag dit probleem opgelost zien !
  3. Auteur
    F.A.L. van den Berg
    Datum
    Nod steeds geen reactie ontvangen, vandaag 22 december!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.A.L. van den Berg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen