Klacht WeekendjeGenieten.com: Opgelicht door Weekendje Genieten

manoniscool23

Begin juni werd ik telefonisch benaderd door het bedrijf Weekendje Genieten. Er werd mij een aanbieding aangeboden voor vakantie en andere recreatieve gelegenheden. In het gesprek werd gemeld dat ik een welkomstmail zou krijgen waarin alles stond beschreven en als ik geen interesse zou hebben hierin kon ik binnen twee weken mij afmelden bij dit bedrijf. Tijdens dit telefoongsprek heb ik echter nooit toestemming gegeven voor enige betaling. Twee weken nadat ik telefonisch benaderd werd, zag ik tot mijn verbazing dat er 99 euro van mijn rekening was afgeschreven door het bedrijf Weekendje Genieten. Ik heb de eerde genoemde welkomstmail nooit ontvangen en heb mij dus ook niet kunnen afmelden dus heb ik het bedrag meteen weer teruggeboekt. Vandaag werd ik gebeld dat ik een achterstallige betaling had. Zou ik niet alsnog betalen, dan zou een incassobureau worden ingeschakeld. Ik heb uitgelegd dat ik het hier niet mee eens ben en dat ik het oplichterij vind.

Ik wens geen klant te zijn van dit bedrijf en niet meer benaderd te worden, telfonisch en per mail. Ook ben ik er niet gerust op dat dit bedrijf in bezit is van mijn adresgegevens en mijn rekeningnummer. Ik heb totaal geen interesse in de aanbieding en ben niet bereid om 99 euro te betalen voor iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

WeekendjeGenieten.com
    Geachte M. Bakker,

Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Kunt u ook zoals afgesproken de klacht op klachtenkompas sluiten?

Met vriendelijke groeten,

Weekendje Genieten!

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?