Opgelost door WeekendjeGenieten.com: Oplichting.

sad Opgelost
kaatje2303

Ik ben afgelopen jaar media september ook telefonisch benaderd door het zogenaamde bedrijf "WeekendjeGenieten.nl". Ze hebben mij een mail gestuurd van hun kortingsites en een bijbehorende inlogcode. Naief dat ik was heb ik hun netjes een mail teruggestuurd binnen de 7 dagen dat ik geen belangstelling had en verder geen mail of wat dan ook te willen ontvangen. Netjes een mail terugontvangen met de annulering en dat er geen afschrijvingen gingen plaatsvinden. Nadat er enkele weken daarna wel een bedrag van 79 euro van mijn rekening is gehaald heb ik dat direct weer teruggeboekt en weer zo naief geweest om hun hierover te mailen. Geen reaktie terug gekregen, De weken daarna diverse aanmaningen van "Stichting Derdengelden incasso" gekregen en ook van de "Nederlandse Incasso Centrale" met een terugvordering van 121 Euro. Ik reageer en doe niks met deze informatie. Heb al aardig snel in de gaten gekregen dat het geen zuivere koffie is. Ben echter wel kwaad geworden dat dat incassoburo mij ook telefonisch heeft benaderd met een bestaande vordering ten gunste van hun client WeekendjeGenieten.nl. Afgelopen week ook telefonisch weer benaderd door nu de afdeling administratie van WeekendjeGenieten.nl. Niet discriminerend bedoeld maar het zijn allemaal mensen met een buitenlands accent die mij te woord staan en in feite mij bedreigen met allerlei sancties en tevens ook mijn dochter van 14 die de telefoon opneemt bedreigend benaderen. Ik ga nergens op in en ga zeker niet betalen. Heb inmiddels hun op mijn email geblokkeerd. Heb zelf melding gemaakt bij de politie. Volgens mij is het een grote oplichtingsbende die op deze manier te werk gaan om ontwetende burgers geld afhandig te maken?!

Oplossing: Hopen dat ik snel van deze oplichtingspraktijken af ben.

WeekendjeGenieten.com
    Geachte K Buurman,

Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Kunt u ook de klacht op klachtenkompas sluiten?

Met vriendelijke groeten,

Weekendje Genieten
    kaatje2303
    Inmiddels 2 weken later. Het is momenteel rustig qua ongewenste telefoontjes-/email. Mischien te maken met de vele klachten en tv uitzending van radar omtrent dit verschijnsel.
    Hopen dat dit zo blijft.

kaatje2303

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?