Opgelost door WeekendjeGenieten.com: Weekendje genieten heeft onterecht geld afgeschreven

sylvia

weken geleden telefonisch benaderd door een verkoopster van ........geen idee welk bedrijf , ik was overdonderd en snapte niet goed waar het over ging . Maar er zou een Email gestuurd worden waarop ik kon reageren , elke dag mijn mail box gecheckt ook de spam en reclame niets ontvangen. Nu is er 5-6-2016. €79,00 van mijn rekening afgeschreven door euro incasso incassant :NL67222503251590000
STG DERDENGELDEN
Tegenrekeningen: NL23ABNA 0458036668
Machtigingskenmerk :5353449.
Inmiddels Weet ik dat dit bedrijf weekendjegenieten heet , ik heb direct het geld teruggeboekt en een mail gestuurd dat ik geen lid/ klant wil zijn . Gisteren werd ik gebeld dat ik de mail wel heb ontvangen en geopend en gewoon moet betalen omdat ik me niet op tijd heb afgemeld waarop ik antwoorde dat dat niet gaat gebeuren , nou dan was het mijn eigen verantwoordelijkheid !? en toen werd de verbinding verbroken.
Heb geprobeerd terug te bellen maar krijg geen contact.

Ik wil geen !!klant/ lid zijn van weekendjegenieten , en geen incasso.
Ik wil graag een schriftelijke bevestiging dat ik geen klant/ lid ben en dat er verder geen kosten aan verbonden zijn. En ik wil daarna nooit meer door deze organisatie worden benaderd.

WeekendjeGenieten.com
    Geachte S. Harthoorn,

Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Kunt u ook zoals afgesproken de klacht op klachtenkompas sluiten?

Met vriendelijke groeten,

Weekendje Genieten
    sylvia
    Er werd snel gereageerd op de klacht , via een telefonisch gesprek zijn we tot een overeenkomst gekomen.

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?