Opgelost door WeekendjeGenieten.com: Weekendje genieten heeft onterecht geld afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175928
Gebruiker
sylvia
Datum
2 reacties

Details

Klacht

weken geleden telefonisch benaderd door een verkoopster van ........geen idee welk bedrijf , ik was overdonderd en snapte niet goed waar het over ging . Maar er zou een Email gestuurd worden waarop ik kon reageren , elke dag mijn mail box gecheckt ook de spam en reclame niets ontvangen. Nu is er 5-6-2016. €79,00 van mijn rekening afgeschreven door euro incasso incassant :NL67222503251590000
STG DERDENGELDEN
Tegenrekeningen: NL23ABNA 0458036668
Machtigingskenmerk :5353449.
Inmiddels Weet ik dat dit bedrijf weekendjegenieten heet , ik heb direct het geld teruggeboekt en een mail gestuurd dat ik geen lid/ klant wil zijn . Gisteren werd ik gebeld dat ik de mail wel heb ontvangen en geopend en gewoon moet betalen omdat ik me niet op tijd heb afgemeld waarop ik antwoorde dat dat niet gaat gebeuren , nou dan was het mijn eigen verantwoordelijkheid !? en toen werd de verbinding verbroken.
Heb geprobeerd terug te bellen maar krijg geen contact.

Gewenste oplossing

Ik wil geen !!klant/ lid zijn van weekendjegenieten , en geen incasso.
Ik wil graag een schriftelijke bevestiging dat ik geen klant/ lid ben en dat er verder geen kosten aan verbonden zijn. En ik wil daarna nooit meer door deze organisatie worden benaderd.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    WeekendjeGenieten.com
    Datum
    Geachte S. Harthoorn,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Kunt u ook zoals afgesproken de klacht op klachtenkompas sluiten?

    Met vriendelijke groeten,

    Weekendje Genieten
  2. Auteur
    sylvia
    Datum
    Er werd snel gereageerd op de klacht , via een telefonisch gesprek zijn we tot een overeenkomst gekomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen