Opgelost door WeekendjeGenieten.com: Weekendje genieten heeft onterecht geld afgeschreven
Details
Klacht
weken geleden telefonisch benaderd door een verkoopster van ........geen idee welk bedrijf , ik was overdonderd en snapte niet goed waar het over ging . Maar er zou een Email gestuurd worden waarop ik kon reageren , elke dag mijn mail box gecheckt ook de spam en reclame niets ontvangen. Nu is er 5-6-2016. €79,00 van mijn rekening afgeschreven door euro incasso incassant :NL67222503251590000STG DERDENGELDEN
Tegenrekeningen: NL23ABNA 0458036668
Machtigingskenmerk :5353449.
Inmiddels Weet ik dat dit bedrijf weekendjegenieten heet , ik heb direct het geld teruggeboekt en een mail gestuurd dat ik geen lid/ klant wil zijn . Gisteren werd ik gebeld dat ik de mail wel heb ontvangen en geopend en gewoon moet betalen omdat ik me niet op tijd heb afgemeld waarop ik antwoorde dat dat niet gaat gebeuren , nou dan was het mijn eigen verantwoordelijkheid !? en toen werd de verbinding verbroken.
Heb geprobeerd terug te bellen maar krijg geen contact.
Gewenste oplossing
Ik wil geen !!klant/ lid zijn van weekendjegenieten , en geen incasso.Ik wil graag een schriftelijke bevestiging dat ik geen klant/ lid ben en dat er verder geen kosten aan verbonden zijn. En ik wil daarna nooit meer door deze organisatie worden benaderd.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.