Klacht WeekendjeGenieten.com: Weekendjegenieten.com doet aan oplichterij en weigert contact

Annelieke W.

Ik ben in oktober van 2016 telefonisch benaderd door weekendje genieten. Ik ben toen dom genoeg geweest om ja te zeggen op een email die zij mij zouden sturen met aanvullende informatie. Ik zie ja om van de telefoon af te komen, maar ik had gewoon moeten ophangen. De email die zij mij zouden sturen heb ik nooit ontvangen.
Eind van die maand werd er geprobeerd om 69 euro van mijn rekening af te schrijven, ik heb dit geweigerd. Ik kreeg daarna meerdere keren een email met bijgesloten rekening, iedere keer 10 euro duurder. Ik heb hier op gereageerd en klachten in gediend maar ik kreeg geen antwoord op mijn emails. Om van de problemen af te zijn heb ik toen op 27 december de rekening van 89,95 betaald. Waarna ik zes maanden niets van hen heb vernomen en geen verdere emails heb ontvangen.
Afgelopen dinsdag word ik gebeld door de Nederlands Incasso centrale dat ik eind deze maand 200 euro moet overmaken naar weekendje genieten omdat ik nog altijd niet aan de rekening heb voldaan. Ik heb toen op advies van de persoon aan de lijn bewijs van betaling opgestuurd naar de administratie van weekendje genieten, en gevraagd of hij mij direct wilde terugbellen als de email was aangekomen. Ik heb nog altijd niets gehoord. Ik heb daarom vandaag geprobeerd om hen te bellen, om te horen te krijgen dat het nummer dat ik probeer te bereiken niet langer bestaat.
Ik heb betaald onder protest om van de problemen af te zijn, ik heb geen gebruik gemaakt van de diensten van weekendjegenieten en naar mijn weten heb ik geen account bij de organisatie. Naar mijn standaard betekend dit dat ik hun geen enkele betaling verschuldigd ben. Om nu na zes maanden te denken dat ik ervan af ben, te horen te krijgen dat ze geen betaling hebben ontvangen en het bedrag nu opgelopen is naar 200 euro, maakt mij niet alleen woedend maar ook zeer ongerust. Om vervolgens geen reactie te krijgen op mijn pogingen om contact op te nemen, maakt deze gevoelens alleen maar erger. Ik wil geen deurwaarden voor mijn deur krijgen om een misverstand maar ik moet ook zeggen dat dit echt de reinste oplichting is en ik van plan ben om naar de politie te stappen om aangiften te doen.

Neem direct met mij contact op om mij te laten weten dat ik inderdaad geen betaling verschuldigd ben, dat u de deurwaarde niet bij mij langs stuurt en dat ik het betaalde bedrag terug krijg.

Ook een klacht indienen over WeekendjeGenieten.com?