Klacht Weekendjeweg.nl: Absurd dure toeristenbelasting

Ronald

Ik ben verbaasd over de toeristenbelasting van weekendjeweg.nl. Het is werkelijk schandalig dat ze voor sommige hotels €8,- EUR pppn vragen. Dat was voor 2 nachten met 2 personen €32,- EUR alleen aan toeristenbelasting. Ik heb dezelfde boeking bij het hotel rechtstreeks geplaatst en was nog geen €2,- pppn kwijt. Overigens waren de verblijfskosten rechtstreeks goedkoper als bij hen op de site. Ik boek al meer dan 10 jaar bij weekendjeweg, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ben verder niet te beroerd om te betalen, maar de huidige toeristenbelasting vind ik persoonlijk schandalig en niet eerlijk als het eigenlijk goedkoper is.

Gewoon eerlijke prijzen neerzetten. Geen winst proberen te maken op de toeristenbelasting, zo verliezen ze geheid klanten.

Weekendjeweg.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Weekendjeweg.nl?