Klacht Weekendjeweg.nl: Ben ik slachtoffer van oplichting?

Pasta72

Ben vandaag gebeld door een incasso-bureau over een vordering voor een weekendje weg. Dit zou zijn aangeboden in april 2016, via een telefonische aanbieding. Ik heb niks van dit bedrijf mogen ontvangen, niet via de post of via de mail.
In mijn vraag om de emails alsnog te sturen of met bewijs te komen kon de meneer niet op ingaan. Ik heb aangegeven dat ik hier geen goed gevoel bij had en dat ik het ook vreemd vind dat iets wat in 2016 zou hebben gespeeld nu wordt behandeld. Daarop werd de verbinding verbroken door het incassobureau.

Wil graag weten of dit incassobureau voor een BKR-registratie kan zorgen op mijn naam.

Beste meneer/mevrouw Tromp,

Vervelend om te vernemen dat u bent benaderd vanuit een incassobureau omtrent een openstaand bedrag. Helaas is onze naam in het verleden gebruikt door een oplichters groep, welke soortgelijke praktijken uithaalde. Wij kunnen u verzekeren dat geen contact met u op hebben genomen omtrent een openstaand bedrag, wij zijn dit niet geweest. Wij adviseren u dan ook niet te reageren op soort gelijke berichten en om vooral niet te betalen.

Wij hebben tevens aangifte gedaan tegen deze groep oplichters, spijtig om te horen dat zij op dit moment wederom actief zijn.

Beste meneer/mevrouw Tromp,

Pasta72
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ben blij om te lezen dat het verder nog geen consequenties heeft voor een eventuele registratie BKR. Ik zal verder nergens op ingaan mocht ik ooit nog iets horen.
    Het is inderdaad erg vervelend dat er op deze manier misbruik van mensen wordt gemaakt en dat uw naam/bedrijf wordt gebruikt.

Edwina Tromp

Ook een klacht indienen over Weekendjeweg.nl?