Opgelost door Weekendjeweg.nl: Beperkt gebruik gegeven cadeaukaart

Frank1988

Cadeaubon cadeau gegeven en nu blijkt bij het inleveren dat deze slechts op een heel erg beperkt deel van de accommodaties gebruikt kan worden. Bij het kopen van de kaart is dit niet aangegeven waardoor de teleurstelling enorm is. Daarnaast ga ik ervan uit dat als ik een cadeaubon koop (waarde € 100,-) voor een winkel dat ik deze in de gehele winkel kan besteden.

Ik wil gebruik kunnen maken van het aanbod op de gehele website. Als ik 100 euro had gegeven hadden ze het wel gewoon kunnen gebruiken of ik wil het aankoopbedrag retour ontvangen omdat dit een misleidend is.

Weekendjeweg.nl
    Beste meneer Derksen,

Bedankt voor uw bericht.

Spijtig dat u teleurgesteld bent in onze Weekendjeweg.nl Cadeau Card, dit is uiteraard niet de beleving die wij als organisatie willen meegeven.

Helaas is het niet mogelijk om de Cadeau Card te laten uitkeren in contacten. Het aanbod waarbij u de Weekendjeweg.nl kunt verzilveren staat op de homepagina van Weekendjeweg.nl onder het tabblad 'Boeken met Cadeau Card'. Dit aanbod bestaat uit meer dan 500 hotels. Tevens kan de kaart worden ingewisseld bij het gehele aanbod via BungalowS.nl.

Wij helpen u graag bij het bij vinden van een leuk verblijf wat voldoet aan uw persoonlijke wensen, hiervoor kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet, Merel Witteveen
    Beste Merel,

Ik hoef de waardebon ook niet in contanten terug te ontvangen. Ik heb deze cadeau gegeven. Echter bij het kopen van deze bon is mij nergens aangegeven dat deze slechts op een zeer beperkt assortiment te gebruiken is. Daarnaast wordt er bij het kopen van de cadeaukaart aangegeven dat deze te gebruiken is bij meer dan 2000 hotels en 550 bungalows. Dit komt er niet eens in de buurt!

Wanneer ik een cadeaubon koop verwacht ik dat men met deze bon hetzelfde kan als dat ik het geld contant had gegeven met die verstande dat het gebruikt wordt waarvoor ik het gegeven heb. Helemaal omdat deze dubieuze praktijken nergens worden vermeld bij het kopen van de cadeaukaart!

Ik begrijp wel waarom jullie zo werken: met de cadeaubon ben je immers altijd al € 4,95 per persoon per nacht kwijt aan "reserveringskosten".

Ik voel mij misleid en verwacht dan ook een passende oplossing te krijgen en niet op deze wijze te worden afgescheept.

Frank
    Beste Merel,

Hartelijk dank voor je goede en correcte oplossing. Op deze manier kunnen ze toch genieten van het hotel welke ze graag willen. Ik zal deze ook direct voor hen reserveren.

De e-mail zal ik sturen naar het aangegeven mailadres. Is dit klantenservice@bookit.nl ?

Nogmaals dank!

Fijne werkdag.

Groet, Frank
    Frank1988
    Top opgelost! Het juiste hotel kunnen boeken! hartelijk dank.

Frank1988
Het juiste hotel kunnen boeken en de waarde retour ontvangen

Ook een klacht indienen over Weekendjeweg.nl?