Klacht Weekendjeweg.nl: Het weekendjeweg.nl wil dat de klant een door hun zelf gemaakt probleem oplost

W.D.J. Kamp

een cadeaukaart gekocht maar de code onder de kraslaag is niet goed leesbaar behalve deze kaart heb ik nog 3 andere cadeaukaarten en hiervan heb ik de kraslaag op de zelfde manier verwijderd maar deze zijn wel goed leesbaar. Ik heb contact gehad met weekendjeweg.nl maar zij willen dat ik het zelf oplos. graag hulp bij dit probleem.

regelen dat de nu ongeldige kaart of wordt vervangen door een nieuwe of dat het tegoed van 100 euro wordt teriggestort

Weekendjeweg.nl
    Beste meneer/mevrouw Kamp,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat u de Weekendjeweg.nl Cadeau Card niet direct kunt gebruiken. Wij zijn u uiteraard graag van dienst, de reactie bevreemd ons dan ook daar er verschillende oplossingen zijn voor dit probleem.

Kunt u het kaartnummer van uw Weekendjeweg.nl Cadeau Card mailen naar het volgende e-mailadres: info@weekendjeweg.nl

Wij zullen de verschillende mogelijkheden naar toe sturen zodat u de kaart zo spoedig mogelijk kunt gebruiken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl
    W.D.J. Kamp
    weekendjeweg heeft een formulier gestuurd die ik heb ingevuld en aangetekend op gestuurd. tot nu toe geen reactie gehad van weekendjeweg. groet W Kamp
    Weekendjeweg.nl
    Beste meneer Kamp,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het formulier hebben wij succesvol van u mogen ontvangen en hebben wij direct verwerkt.

Wij zien dat u in de tussentijd de kaart heeft besteed. Wij wensen u een heel fijn verblijf toe en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet, Weekendjeweg.nl

Ook een klacht indienen over Weekendjeweg.nl?