Opgelost door Weekendjeweg.nl: Korting met een kortingscode bij weekendjeweg.nl wordt niet gegeven
Details
Klacht
Ik heb twee overnachtingen geboekt bij weekendjeweg.nl voor totaal € 140,-. Enige tijd geleden heb ik een kortingscode toegestuurd gekregen van weekendjeweg van € 15,-. deze kortingscode wilde ik tijdens het boeken verzilveren. Dit gaf een foutmelding, dus was ik in de veronderstelling dat verderop het boekingsproces de code kon worden ingevoerd. echter was de boeking opeens bevestigd. Ik heb meteen een mail er achteraan gestuurd en verzocht om de korting te verrekenen. Per mail werd mij verteld dat de kortingscode niet verwerkt kon worden.Hierna heb ik gebeld met een zekere Salina. Die wist mij te vertellen dat een kortingcode een extraatje was waar geen rechten aan konden worden ontleend. En dat ze niets kon doen, zoiets als: bij een volgende boeking meer succes.
Geen enkele klantvriendelijke reactie. Ook het kortingsbedrag terug boeken was geen optie.
Gewenste oplossing
Ik ben van mening dat een toegestuurde kortingscode geen extraatje is, maar een korting moet zijn die je daadwerkelijk ook kunt krijgen. Dat een site een foutmelding geeft of onduidelijk is mag geen reden zijn om een toegestuurde kortingscode te weigeren.Ik zou dan ook graag zien dat weekendjeweg.nl een klantvriendelijke oplossing heeft en zich niet zo star gedraagt. Graag de beloofde korting van € 15,- retour.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.