Klacht Weekendjeweg.nl: oplichting

sproet

ergens in 2015 2016 zijn wij benadert door weekendje weg telefonich ze zouden mij een mai toen sturen met daarin de uileg en de voorwaarden hebben die mail nooit gekregen tot er ineens rond de 79 euro werd afgeschreven die wij direkt teruggevordert hebben toen zijn wij gebelt heb toenuitgelegd dat wij nergens voor getekend hebben en dat ze onrechtmatig hadden geeind heb nergens voor geteked uiteindelijk hebben zij alles geanuleerd op mail die ik niet meer bezit maar waarvan weekendje weg wel degelijk op de hoogte is drie maal zijn wij nu benadert door een malafide incasso zo ook van morgen met de nodige dreigementen zij hadden alles op een bandje staan en het ging nu naar de deurwaarder . ben hier dus niet van gedient te woord staan doen ze niet dreigen en dat pik ik niet

deze malafide incasso gestuurd door weekendje weg moeten stoppen. op het moment dat ze ons belden zatten we in de wsnp dus bovenstaande kon helemaal niet dit moet echt stoppen

Weekendjeweg.nl
    Beste meneer/mevrouw Houtman,

Wij van Bookit, bekend onder de merknamen Weekendjeweg.nl en Bungalows.nl, verzekeren u dat wij u niet benaderd hebben. Wij doen niet aan cold calling of phishing. Wij distantiëren ons dan ook van deze gebeurtenis. We betreuren ten zeerste dat onze naam op dusdanige wijze misbruikt wordt en dat (potentiële) klanten, zoals u, op deze wijze slachtoffer worden van phishing. Indien u nogmaals wordt benaderd door deze malafide partij raden wij u aan aangifte te doen bij de politie.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Weekendjeweg.nl

Ook een klacht indienen over Weekendjeweg.nl?