Klacht Wees Gelukkig: mensen behoeden in met " wees gelukkig " in zee te gaan

Klachtnummer
# 363738
Gebruiker
edwinvdgraaf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wilde een lening hebben van 750 euro met BKR regristratie afsluiten. Dze werd door dit bedrijf (volgens mij bestaat het niet, website wel) na de bekende gegevens ingevuld te hebben een financieringsovereenkomst opgestuurd via de mail.

Moest na de bankgevevens van mij gemeld te hebben ineens 85 euro overmaken.
Heb hierover uitleg gevraag en voorgesteld breng het maar in mindering op het leenbedrag.

Dit kreeg ik als antwoord.
"Geachte klant

Wij zijn een zeer bekend bedrijf over de hele wereld. Onze prioriteit is de tevredenheid van onze klanten.

In het Reglement van Financiën moet alle lof zich verzekeren ter bescherming van de lener en ontlener van de wisselvalligheden van het leven.

U vult overal in de wereld en u zult weten dat alle lof moet worden verstrekt

We kunnen u verlenen van dit krediet als u akkoord gaat met het bieden

Wij vragen u over te gaan tot de betaling van het bedrag van de administratieve kosten, zodat uw transfer is uitgevoerd ."

Ook niks op internet kunnen vinden bij de KvK niet.

Hier klopt dus iets niet, dus niet verder mee in ze gegaan

De oplossing

website uit de lucht halen en mensen hiervoor waarschuwen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wees Gelukkig hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wees Gelukkig?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen