Klacht Weesveilig: Beetje jammer om aan alles geld te willen verdienen.

Marcel

Sinds 3 jaar een alarm systeem van weesveilig. Altijd netjes elke maand een brons pakket betaald voor de meldkamer. Een paar maanden geleden het abonnement opgezegd. Maar hierdoor wordt de app ook direct uitgezet voor mij. Voor 2000 euro aan spullen bij hun gekocht en bijna 1000 euro aan abonnements kosten al betaald. Als ik de app weer wil gebruiken moet ik weer een abonnement nemen per maand. Nooit verteld bij aanschaaf want dan had ik het niet genomen. Alles heeft tegenwoordig een app er standaard bij maar weesveilig vraagt hier weer geld voor. Beetje jammer en gemiste kans. Ik zal weesveilig aan niemand adviseren in ieder geval.

Een app zou een service artikel moeten zijn. Nuon heeft hetzelfde probleem met Toon. Ook nooit meer Nuon voor mij. Denk strategisch en niet in euro's. Kleine tip

Weesveilig
    Geachte heer Grauss,

Alle klanten worden via ons aangemeld op de bedrijfsaccount. Zodra men de dienstverlening opzegt bij ons, worden deze aansluitingen verwijderd uit onze bedrijfsaccount.

U kunt zelf uw installatie opnieuw aanmelden via een privéaccount op de riscocloud. Hierna zal de app gewoon weer werken.

Indien u er zelf niet uitkomt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen samen met u de stappen doornemen op uw privéaccount aan te maken.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij.

WeesVeilig

Ook een klacht indienen over Weesveilig?