Klacht Weesveilig: Slechte communcatie richting klanten en niet luisteren naar de klant.

Eppink

Wij hebben een alarmsysteem aangeschaft bij een ander bedrijf als weesveilig, waarbij wij na verloop van tijd niet zijn geïnformeerd dat het bedrijf failliet was gegaan. Hierdoor hebben wij op aanraden van de alarmcentrale contact opgenomen met weesveilig. Hun hebben ons een brief gestuurd dat hun het contract overnamen (nooit een nieuw contract gehad). Wij hebben meerdere keren gebeld dat wij onderhoud aan ons alarmsysteem wilden hebben, waarbij steeds de belofte dat er contact met ons zou worden opgenomen --> geen contact. Blijken we ook niet eens aan gesloten te zijn op een alarmcentrale, waarvoor wij wel voor betalen. Voor verhuizing uiteindelijk onderhoud voor elkaar gekregen, waarbij wij ineens moeten betalen. Zelfs na verhuizing nog brieven met dreiging van deurwaarder, terwijl wij nooit die brieven hebben ontvangen ivm ander adres (en zij dit wel wisten).

Duidelijke communcatie naar ons wat in contact staat en wat niet. Wij hebben nooit contract gehad van hun, wel oude contract van vorige leverancier. Wij moesten nu ineens betalen voor service waar wij zelf achteraan moesten. Ook communcatie vanuit leverancier dat wij niet meer aangesloten waren bij een meldkamer was erg fijn geweest. Vooral nadat het alarmsysteem meerdere keren is afgegaan, zonder uberhaubt een melding naar ons.
Wij verwachten vanuit bedrijf excuus en compensatie voor de kosten die wij nu hebben gemaakt voor onderhoud van ons alarmsysteem.

Weesveilig
    Geachte mevrouw Eppink-Kaufman,

Wij hebben d.d. 23-12-2015 een nieuw contract t.b.v. het onderhoud aan uw alarmsysteem met u afgesloten welke door u netjes ondertekend retour is gestuurd. Echter de gefactureerde werkzaamheden vallen niet onder deze overeenkomst.

Graag willen wij het een en ander toelichten, wilt u contact opnemen met WeesVeilig op 088-7500000? Het bij ons bekende telefoonnummer van u, waar we meerdere maal contact op hebben gezocht, is namelijk niet meer in gebruik.

Wij willen graag tot een oplossing komen.

Afwachtend op uw reactie, verblijven we.

WeesVeilig
    Eppink
    We vinden het erg jammer dat uw administratie te wensen overlaat, ons mobiele nummer is reeds meer dan 10 jaar hetzelfde en nog altijd bereikbaar voor iedereen.
    Tevens verbaast het mij vandaag dat bij het controleren van onze bankrekening u nog steeds geld afschrijft voor een contract dat ik per eind juni telefonisch heb laten beeindigen ivm verhuizing. Erg jammer dat u op deze manier met onze klacht omgaat en ons hiervoor laat opdraaien.
    Ons telefoon nummer is bij u bekend, hier heeft u ons meerdere malen op weten te bereiken.

Bij deze nogmaals ons mobiele nummer 0650929510
    Weesveilig
    Geachte mevrouw Eppink-Kaufman,

Wij nemen telefonisch contact op met u om dit verder met u te bespreken en op te lossen.

Mvg,

WeesVeilig

Ook een klacht indienen over Weesveilig?