Klacht Weeteling keukens: Niet nakomen afspraken.

Klachtnummer
# 110483
Gebruiker
NTdeJong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober 2013 hebben wij een nieuwe keuken gekocht bij Weeteling keukens in Grootebroek. Tijdens de levering ging al vanalles mis. En hebben wij veel moeite moeten doen om de keuken compleet te krijgen. Nu is het frontje van de koelkastdeur al helemaal krom getrokken. Hierover hebben wij gebeld met Weeteling. Er is een medewerker langs geweest en heeft een nieuwe besteld. Dit was in februari. Er zou een levertijd van ongeveer 8 weken zitten op het frontje. Na 9 weken hadden wij nog niets gehoord en hebben wij gebeld. Toen werd verteld dat het frontje binnen was en dat deze geplaatst zou worden. Vervolgens werd de afspraak afgezegd en hebben wij niets meer gehoord. Wij hebben nog verschillende keren gebeld en zouden worden teruggebeld, maar dit gebeurde nooit. Dit weekend langs geweest. Het frontje wordt vermist, maar we zouden worden teruggebeld. Vandaag maar zelf gebeld, nog altijd niets gehoord. Men weet niet wat er is gebeurd en biedt ook geen alternatief geboden.

De oplossing

Ik wil graag een nieuwe deur en compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Weeteling keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Weeteling keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen