Klacht Weevers: Kleurverschil in behang

Klachtnummer
# 17095
Gebruiker
Dick Van der Meulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

13 Rol behang gekocht bij fa Weevers te Zutphen (oude woonplaats) voor wanden in nieuw gekocht huis te Vuren. Na 6e rol opgeplakt zagen wij kleurverschil. Gemeld aan Weevers en gevraagd om mee te denken aan oplossing. Ondertussen resterende 7 rollen ingeleverd (geen vertrouwen meer in kleurechtheid). Weevers meldde ons dat er een onderzoek door fabriek ter plaatse (Vuren) komt en verzocht foto's van wand. Foto's verzonden en na enige tijd kregen wij het aanbod van een tegoedbon voor de reeds ingeleverde 7 rollen (aankoopprijs) en wat aan de wand zat moest eraf en dan kregen wij 20% korting op nieuw aangeschaft behang. Omdat dit behang voor ons een waarde vertegenwoordigde van nul euro hebben wij ons gehele aankoopbedrag ad 259,35 euro teruggevraagd. Nooit meer wat gehoord (ook niet van de fabrikant), ondanks herhaald aandringen via mail. Daarna is zelfs op aangetekende brief van ons niet meer gereageerd door de fa Weevers (info@weeverszutphen.nl).

De oplossing

Vergoed de door ons gemaakte kosten ad 259,35 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Weevers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Weevers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen