Wefashion.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Wefashion.com: Nog steeds MIJN GELD NIET TERUG gekregen VAN MN RETOUR PAKKET
Details
Klacht
Ik heb nog steeds m'n geld niet terug van m'n retour pakket op track and Trace staat dat het pakket op 22 januari is afgeleverd ik heb van we fashion nog steeds geen ontvangst retour verwerkings bevestiging ontvangen het is nu al zo vaak voorgekomen dat dit slordige bedrijf m'n pakket kwijt raakt en ik heb mails gestuurd maar ze reageren niet hun slappe live chat werk nooit!.ik moet nu accut m'n poen terugGewenste oplossing
M'n geld terug geven in vorm van gift card maar het liefst in cash vorm op m'n bankrekening storten wand ik wil met dit ASOCIAAle bedrijf nix meer te makken hebben .de overige klachten en ervaringen met dit shady bedrijfje plaats ik met de tijd ook nog .ik plaats hier onder de barcode van m'n post NL afgifte bewijs van retour pakket.ik heb aankoop bewijs maar door storing kan ik het helaas niet uploaden maar m'n post NL ontvangst bewijs met deze barcode dit moet in fijte voor zig spreken dus dit is tevens ook een aankoop bewijs .ik ben telefonisch niet te berijken dus stuur naar een e-mail .- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.