Opgelost door Wefashion.com: Nog steeds MIJN GELD NIET TERUG gekregen VAN MN RETOUR PAKKET

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 514213
Gebruiker
Cholo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb nog steeds m'n geld niet terug van m'n retour pakket op track and Trace staat dat het pakket op 22 januari is afgeleverd ik heb van we fashion nog steeds geen ontvangst retour verwerkings bevestiging ontvangen het is nu al zo vaak voorgekomen dat dit slordige bedrijf m'n pakket kwijt raakt en ik heb mails gestuurd maar ze reageren niet hun slappe live chat werk nooit!.ik moet nu accut m'n poen terug

Gewenste oplossing

M'n geld terug geven in vorm van gift card maar het liefst in cash vorm op m'n bankrekening storten wand ik wil met dit ASOCIAAle bedrijf nix meer te makken hebben .de overige klachten en ervaringen met dit shady bedrijfje plaats ik met de tijd ook nog .ik plaats hier onder de barcode van m'n post NL afgifte bewijs van retour pakket.ik heb aankoop bewijs maar door storing kan ik het helaas niet uploaden maar m'n post NL ontvangst bewijs met deze barcode dit moet in fijte voor zig spreken dus dit is tevens ook een aankoop bewijs .ik ben telefonisch niet te berijken dus stuur naar een e-mail .
Geboden oplossing
Is terug betaald.klachtenkompas hartelijk dank zonder u was het niet gelukt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wefashion.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Wefashion.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen