Klacht Wegener: klachtenformulier en bezorging ongeadresseerd reclamedrukwerk

Klachtnummer
# 135754
Gebruiker
marjo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In ons stadsblad Utrecht zit de laatste tijd een ongeadresseerde folder ingevouwen. Die mag niet bezorgd worden omdat we een ja-nee sticker hebben. Om me hierover te beklagen ben ik op zoek gegaan naar een e-mailadres. Dit is niet beschikbaar. Wel is er een klachtenformulier, zie http://www.deweekkrant.nl/verspreidklachten. Hierop moet je o.a. je adresgegevens invullen. De invulvelden voor straatnaam en plaats zijn verplicht, maar tegelijkertijd niet invulbaar.
Kortom, er is geen enkele mogelijkheid om enig contact met het stadsblad zelf (via Wegener) of de bezorgers (uiteindelijk ook Wegener, via krantjecontantje) te krijgen. Ik verwonder me hier sterk over.

De oplossing

Graag ontvang ik geen ongeadresseerd reclamedrukwerk meer in mijn krant.
En graag zou ik een oplossing zien voor het in contact treden met de krant/ uitgever.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wegener hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wegener?