Klacht Wehkamp.nl: Wijzig de keuze van de koerier !!!!

Klachtnummer
# 457098
Gebruiker
Thausu
Datum
1 reactie

Details

Klacht

394/5000
Hallo, Wederom wehkamp bezorging via DHL en wederom de middagbezorging en liegen vonden we je niet thuis. Hoeveel kun je de klantenservice beweert dat het niet mogelijk is om uw pakket waarvoor u betaalt bij een ander bedrijf af te leveren. Dit is niet normaal. Met DHL eeuwige problemen bij het zoeken naar pakketten door afhaalpunten of buren. Pakketten ter waarde van honderden euro's.

Gewenste oplossing

Een normale rederij heeft een pakket verzonden!

1 reactie

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat dit nu meerdere malen voorkomt. Ik kan me goed voorstellen dat deze kwestie voor frustratie zorgt. Ik denk graag met je mee naar een passende oplossing. Wil je een link van deze klacht samen met jouw klantgegevens per e-mail versturen naar: socialmedia@wehkamp.nl? Via die weg gaan wij voor je aan de slag.

    Alvast bedankt voor de moeite en een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen