Klacht Wehkamp.nl: 2 maal hetzelfde besteld maar geen bestelling ontvangen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160655
Gebruiker
Angelique
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Begin maart doe ik een bestelling van een box ivm de komst van een baby. Dit betrof het laatste exemplaar. Mijn pakket is nog steeds niet gearriveerd.
Na telefonisch contact aangezien het product niet is geleverd wordt gezegd afwachten. We gaan dit binnen 48 uur oplossen ivm een 'sorteerfout' Ik werd doorverwezen naar DHL. De status sorteerfout op de website van DHL veranderd maar niet. Opnieuw gebeld. Geduld wordt er gezegd en hou het zelf maar in de gaten. Ik alles in de gaten houden, dus ook de website van Wehkamp. Zie ik tot mijn grote verbazing de box op de website te koop wordt aangeboden. Het laatste exemplaar. Het pakket is nooit aangekomen, zie ik in mijn overzicht terug dat deze geretourneerd is. Hoe kan dit nou weer! Schandalig!
Ik heb opnieuw de box besteld via internet. Weer een bezorgdatum doorgekregen. Ik weer thuis blijven. Wordt het wederom niet geleverd. Geen bericht van Wehkamp over de bestelling en na telefonisch contact wordt er gelachen door de medewerker.

De oplossing

De box is nog steeds niet geleverd. Wat gaat er fout?
De box wil ik graag bezorgd hebben op korte termijn en een vergoeding door middel van korting op de box. Regelmatig doe ik bestellingen bij diverse bedrijven groot en klein maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste Angelique,

    Ik begrijp dat het erg vervelend is dat de box nog niet geleverd is, mijn oprechte excuses hiervoor.
    Ik heb het voor je nagekeken? De box is nog niet retourgestuurd naar ons, het is mogelijk dat de box in de loop van de week geleverd gaat worden. Ik wil je vragen om het tot eind van de week af te wachten. Mocht de box nog niet zijn geleverd? Wil je dan via socia media contact met ons opnemen. Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    wehkamp social media
  2. Auteur
    Angelique
    Datum
    Ik ben alleen maar aan het wachten sinds begin maart op een bestelling die niet geleverd wordt. Totaal geen communicatie vanuit Wehamp.
    Heb geen vertrouwen dat het nog geleverd wordt aangezien er steeds iets fout gaat bij jullie. Als je de reden niet onderzoekt zal dit nooit goedkomen. Mijn kindje kan elk moment geboren worden.
    De hoge verzendkosten maken dit niet waard. Vandaag besteld vandaag of morgen in huis is er niet bij!
    Het initiatief moet niet bij de klant liggen.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Beste,

    De bestelling had inderdaad op 17/03 geleverd moeten worden. We gaan ervan uit dat het artikel nog wordt geleverd. Zoals eerder gezegd is het tot nu toe niet mogelijk geweest door een sorteerfout. Er is vervolgens een mail naar jou verstuurd met als onderwerp ''bestelling niet ontvangen''.
    Ik wil je vragen om op dat mailtje te reageren, zodat de juiste afdeling het verder kan oppakken.
    We zien het mailtje graag tegemoet. Uiteraard willen we dit zo snel, maar vooral ook zo goed mogelijk oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp
  4. Auteur
    Angelique
    Datum
    De box heb ik op 9 maart besteld.Wehkamp heeft zijn administratie slecht op orde. Dit verhaal zal op RADAR te zien zijn. Wordt dus vervolgd. Wellicht dat jullie je dan wel beter verdiepen in de gehele situatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angelique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen