Opgelost door Wehkamp.nl: 2 matrassen gekocht 80X200 na 1 jaar zijn de matrassen 75X200.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12042
Gebruiker
Henk van Iterson
Datum
8 reacties

Details

De klacht

We hebben 2 matrassen gekocht met 3 jaar garantie 80X200, na 1 jaar zijn onze matrassen nu 75X200. Wij hebben Wehkamp gebeld en zij stuurde een expert, zijn conclusie matrassen te smal voor bestaand bed.Antwoord Wehkamp matrassen geschikt voor bedmaat 80X200, MATRASSEN HEBBEN NIET DIE AFMETING, klacht afgewezen en of wij de kosten voor de expert Euro 86.16 moeten overmaken.Wij zij het niet eens met deze conclusie, je koopt dure matrassen en hoopt hier toch wat langer plezier van te hebben .

De oplossing

Wij wensen vervanging van de matrassen of aankoopbedrag retour.

8 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Forum: (invullen)
    Datum: (invullen)
    Onderwerp: 2 matrassen gekocht 80X200 na 1 jaar zijn de matrassen 75X200.Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: webcareteam@wehkamp.nl
    Wilt u zo vriendelijk zijn om dit antwoord mee te sturen in uw reactie?
  2. Auteur
    Henk van Iterson
    Datum
    Wij hebben onze gegevens via Email aan Wehkamp verstuurd , wij hopen dat dit opgelost wordt en de matrassen omgeruild worden of ons aankoop bedrag retour, plus het expertise bedrag van Euro 86,16 wat wij al moesten betalen (onder protest).
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Inmiddels hebben wij in een persoonlijk contact de klacht besproken en zijn samen tot een goede afspraak en oplossing gekomen.
  4. Auteur
    Henk van Iterson
    Datum
    Wehkamp heeft ons twee nieuwe matrassen beloofd en wij hebben het expertise bedrag retour gekregen, gisteren 1 matras ontvangen en hopen dat wij snel de 2e krijgen, dan kunnen wij dit afsluiten
  5. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en is uw klacht naar tevredenheid opgelost.
  6. Auteur
    Henk van Iterson
    Datum
    Wij hebben de 2e matras ontvangen,klacht naar tevredenheid opgelost.
  7. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Ik vind het fijn om te horen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.
  8. Auteur
    Henk van Iterson
    Datum
    Wij hebben onze klacht op klachtenkompas geplaatst,Wehkamp heeft snel gereageerd en kontakt met ons opgenomen en naar tevredenheid opgelost. Het klachtenkompas is een zeer goed forum voor de consument.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk van Iterson
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen