Klacht Wehkamp.nl: 3 = 2 artikelen in de sale, maar álle artikelen moeten betaald worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136063
Gebruiker
Jura
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Tijdens de actieperiode 3 halen =2 betalen (17 tm 19-8) op veel sale artikelen heb ik 18 sale artikelen besteld. Hiervan heb 12 artikelen betaald en de 6 goedkoopste artikelen zou ik dus gratis moeten krijgen. Nu blijft er een rekening openstaan van de 'gratis' 6 overgebleven artikelen, want deze blijken ineens toch niet gratis te zijn. Bovendien wordt eerst beweerd dat de 3=2 is toegepast (dat is onjuist) en in een andere mail wordt gezegd dat niet alle artikelen onder deze actie vielen.

Wanneer ik vervolgens vraag om een overzicht van welke artikelen dan wél onder deze actie vielen, dan kan blijkt er geen overzicht te zijn, maar moet ik 'gewoon' betalen. De medewerker wist mij er zelfs nog op te wijzen hoe ik een account bij jullie moet maken en hoe ik moet betalen. Dat is geen antwoord op de vraag en bovendien een belachelijk antwoord, omdat ik alle jaren goede klant ben bij Wehkamp en altijd mijn facturen op tijd betaal.


De oplossing

Aangezien ik tijdens de actieperiode mijn artikelen heb besteld, zie ik graag dat mijn gratis artikelen dus inderdaad ook gratis zijn en dat deze verrekend worden.
Mocht er een overzicht overlegd kunnen worden waaruit blijkt dat er andere artikelen onder deze actie vielen, dan ben ik misleid door jullie actie en wil ik alsnog de extra 'gratis' artikelen welke niet gratis blijken te zijn retourneren.

4 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedenmiddag,

    Wat vervelend dat er nog een bedrag openstaat op je factuur.
    We hebben het voor je nagekeken en de korting is procentueel berekend over je bestelling. Daarnaast vielen een aantal artikelen die je besteld hebt niet onder de 2+1 actie.
    De prijzen die op je factuur staan zijn de prijzen inclusief de berekende korting. Het is niet mogelijk om een gespecificeerd overzicht naar jou op te sturen waarop de kortingen vermeld staan. Graag verwijzen wij jou door naar 'mijn bestellingen' en 'mijn facturen'.

    Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    wehkamp.nl webcareteam
  2. Auteur
    Jura
    Datum
    Ik blijf in de veronderstelling dat ik wel degelijk artikelen heb besteld die onder deze actie vielen. Als u zegt dat een 'aantal artikelen niet onder deze actie vallen' dan ben ik zeer benieuwd welke artikelen dat zijn. Het bedrag dat openstaat betreft nl 'álle zogenaamd gratis' artikelen. Aangezien er geen overzicht door jullie overlegd kan worden, vind ik deze actie misleidend.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik kan me voorstellen dat dit ontzettend vervelend is. Zoals we al eerder hebben aangegeven, kunnen we je geen gespecificeerd overzicht toesturen van de artikelen die niet meededen aan de actie. We verkopen ontzettend veel artikelen op onze website. Slechts een gedeelte deed mee aan de 2+1 actie. Desbetreffende artikelen hadden een button met 2+1 erbij.

    Met vriendelijke groet,

    webcareteam wehkamp.nl

  4. Auteur
    Jura
    Datum
    er wordt geen oplossing geboden. Ik vraag om duidelijkheid maar zij kunnen deze niet bieden. Wat een misleidende actie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen