Klacht Wehkamp.nl: Achteraf betalen bij Wehkamp ineens niet mogelijk.

Cruysberg

Achteraf betalen bij Wehkamp ineens niet mogelijk. Ik heb teveel % retour gestuurd. Ik ben al jaren klant bij Wehkamp, al lang voordat Wehkamp besloot om het verzenden "gratis" te gaan doen. Altijd verzendkosten betaald.

Nu blijkt dat hun keuze niet rendabel genoeg is en benadelen ze een trouwe klant die het afgelopen jaar alleen al voor € 665 heeft gekocht bij Wehkamp!
Juist qua kledingmaten bestel ik altijd 2 maten omdat het moeilijk in te schatten in wat de juiste maat is voor mij.

Erg kort door de bocht en triest dat Wehkamp niet kijkt wat een klant daadwerkelijk koopt en hoe lang ze al klant zijn, maar alleen kijkt wat er retour komt.

Wehkamp brengt hiermee grote woede over zich heen bij trouwe klanten. Ik geef zeker geen ene cent meer uit aan Wehkamp tot we weer achteraf kunnen gaan betalen.

Ik wil direct weer achteraf kunnen betalen, maar ik ben er van overtuigd dat Wehkamp niet gaat mee werken. Deze beslissing is vast van een of andere nieuwe manager of directeur van Wehkamp die op korte termijn gouden bergen ziet. Nou, aan die berg werk ik niet mee.

Achteraf betalen mogelijk maken.

Goedemiddag,

Uit je bericht begrijp ik dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van de betaaloptie 'achteraf betalen' omdat er meer dan 80% geretourneerd is.

Dat is ruim het dubbele van wat onze klanten gemiddeld in een jaar retour sturen. Daarom vragen we je om je bestelling volledig te betalen met iDeal of creditcard.

Zodra het retourpercentage onder de 80% is zal het weer mogelijk zijn om gebruik te maken van deze betaaloptie. Het is voor ons niet mogelijk om dit op een andere manier te wijzigen.

Excuses voor het ongemak.

Cruysberg
    Dat gaat nooit gebeuren, want ik wil niet vooruit betalen, dus ik zal nooit meer onder de 80% komen. Gelukkig voor ons (en andere ex-klanten) zijn er voldoende online winkels die wel klantvriendelijk zijn. Wellicht dat Wehkamp tot inkeer komt als klanten massaal kiezen voor andere webwinkels.
    Goedemiddag,

Spijtig te vernemen, wij nemen je feedback ten harte en hopen je nog eens te mogen verwelkomen op onze website.

Cruysberg
    Er wordt aangegeven, meer dan 80%. Ik heb een beetje zitten terug te kijken, maar ik kom daar niet op uit. Van de laatste bestelling heb ik alles (dus 100%) gehouden.
    Goedenavond,

Volgens ons systeem is er meer dan 80% geretourneerd.

We gaan hierover niet in discussie en wij kunnen dit ook niet wijzigen totdat het retourpercentage onder de 80% komt. Excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

geen

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?