Opgelost door Wehkamp.nl: Afspraken niet nakomen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 267621
Gebruiker
SanWes
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedenavond, vanmiddag is mijn droger geleverd. Ik zei tegen de heren van de bezorging dat ze hem wel moesten aansluiten op de trekschakelaar waarom hun antwoorden, dit mogen wij niet. Ik in hun bij zijn de Wehkamp gebeld.
Ik heb het er namelijk specifiek bij gevraagd voordat ik de bestelling plaatste (ik kon namelijk niets in het winkelmandje aanvinken mbt aansluiting) en toen zei de dame aan de telefoon dat dit gedaan zou worden. Nogmaals gevraagd of dit écht zo was, dit beaamde ze nogmaals en daarna heb ik de bestelling pas gedaan.
Ik kreeg vanmiddag een dame van de Wehkamp aan de telefoon en legde mijn verhaal uit. Die zei meteen, maar dat doen wij ook niet. De stoom kwam lichtelijk uit mijn oren. Het verhaal uitgelegd en de dame mijn tevens erbij gepakt. Ze gaf mij aan dat ik haar had gesproken, dat weet ik maar dat ging over de 30 euro korting van de kortingsactie die overigens nog steeds verrekend moet worden op mijn factuur, maar daar moet ik maandag weer ov er Terug bellen. Ik gaf haar ook aan dat ik voor haar nog een ander had gesproken die dit tegen mij had gezegd.
Ze bood haar excuses aan, en ik kon de droger meegeven terug geven aan de bezorgdienst. Maar ja dan dus geen droger. Ze ging doorgeven dat dit niet meer gezegd mag worden. Ik heb wel aangeven dat ik dit echt niet leuk vindt en het niet klantvriendelijk vond, ook al deed zei wel haar best hoor.
De heren van de bezorgdienst heb ik ff mijn v er haal gedaan maar niet boos op hjjn geworden, begreep dat zei er niets aan konden doen.
Kon nu dus 2 dingen doen, de droger weer mee tetug laten nemen of aannemen zonder aansluiting. Heb dit tweede toch maar gedaan.
Maar wil hiervoor wel een klacht indienen. Want jullie beloven wat en komen het niet na en dan reken je op iets wat niet wordt gedaan. Ben niet iemand die het zelf aan kan sluiten.

De oplossing

In ieder geval nog de 30 euro korting op de rekening omdat de kortingscode het niet deed. Dit staat ook onder mijn naam in het systeem en zou alsnog verrekend worden, en een vergoeding omdat ik nu iemand anders moet regelen die dit voor mij moet doen. En eigenlijk zijn jullie je belofte niet nagekomen terwijl ik het expliciet van te voren gevraagd hebt.

3 reacties

  1. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat ontzettend vervelend dat er verkeerd gecommuniceerd is omtrent de schakelaar.
    Begrijpelijk dat het terugnemen van de droger hier geen oplossing aan biedt.
    Ik heb 2 maal 30 euro in mindering gebracht op de factuur. Eenmaal voor de korting die nog toegepast diende te worden vanuit de kortingscode en de andere als vergoeding voor het uitbesteden van de aansluiting.

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp
  2. Auteur
    SanWes
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie en de vergoeding. Ik wacht mijn betaal link in ieder geval even af zodat ik het goede bedrag over kan maken. Op de factuur staat in iee er geval het goede bedrag al aangegeven.
  3. Auteur
    Wehkamp.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dat is goed om te horen! Dan is onze wijziging in ieder geval goed doorgekomen en betaal jij alleen wat ook is afgesproken!

    Met vriendelijke groet,
    webcareteam wehkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SanWes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een financiële korting op.het product
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen