Klacht Wehkamp.nl: Annuleren is moeilijker dan je denkt.

Harry DB

We zijn nu bijna een maand verder na mijn annulering op 29-01-2019.
In mijn account is hier nog steeds niets van terug te zien.
Als het artikel toch wordt verzonden door uw leverancier spreek ik dit met u af :
Ik betaal deze niet , ik heb duidelijk vermeld dat ik deze wens te annuleren.
Ik rijd ook niet naar een DHL parcel om deze retour te sturen , uw enige optie is deze aan het huisadres op te halen , het geen u normaal niet doet met kleine artikelen.
Ik heb gekozen voor het gemak van een webshop , wat nu in het niet valt om voor de derde keer achter mijn annulering bevestiging aan te moeten zitten.
Waarom zie ik bij Bol bijvoorbeeld wel in mijn account staan dat ik een artikel heb geannuleerd , terwijl ik bij Wehkamp te horen krijg dat dit pas gebeurd na de bevestiging van de leverancier , die er blijkbaar wel heel lang over moet doen.
Dit schrijven vermeld ik nu ook op klachtenkompas , aangezien ik wel erg lang aan het lijntje wordt gehouden door Wehkamp.

Annulering bevestiging in mijn account.

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Vervelend om te lezen over dit voorval. Graag kijk ik met je mee naar de status van deze bestelling/annulering. Wil je ons een e-mail sturen met een korte omschrijving van de klacht en je klantnummer? De e-mail mag je versturen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Alvast bedankt.

webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?