Klacht Wehkamp.nl: Behuizing Lenovo-laptop alwéér niet goed na reparatie

Edwin78

Op 29 december 2018 heb ik een Lenovo laptop gekocht. Echter na een jaar liet de behuizing bij het rechterscharnier helemaal los.
Dit terwijl ik de laptop niet eens intensief gebruik.
Nadat ik de laptop heb geretourneerd naar de reparatiedienst van Wehkamp, krijg ik tot mijn verbazing te horen dat dit niet onder garantie valt. Indien het gerepareerd moet worden, dien ik € 118,42 te betalen.
Na in eerste instantie hier niet mee akkoord gegaan te zijn en bezwaar ingediend, toch maar besloten om de laptop te laten repareren voor deze kosten, omdat ik toch mijn laptop klaar wil hebben en hem nodig ben.
1 maand na reparatie gaat de behuizing weer op dezelfde plek kapot.
Tot grote frustratie wéér terug gestuurd.
Na ruim 3 weken zonder laptop eindelijk de laptop weer retour gekregen. Echter wéér niet goed. De behuizing zit gewoon los en golft erin bij het openen en dichtdoen van de klep.
Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ben compleet het vertrouwen verloren in de reparatiedienst van Wehkamp en mijn aangeschafte laptop.
Ik heb niet het vertrouwen dat dit ooit gaat komen.
Ik wil dan ook het aankoopbedrag terug in ruil voor mijn laptop, desnoods in de vorm van een tegoedbon zodat ik een andere laptop kan uitkiezen.

Ik wil het aankoopbedrag van mijn laptop terug in ruil voor de laptop, of eventueel een tegoedbon van het aankoopbedrag.

Wehkamp.nl
    Goedemorgen,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?
    Via die weg zullen wij deze klacht in behandeling nemen.
    Alvast bedankt!

Webcareteam Wehkamp
    Edwin78
    Helaas geen bevredigend antwoord gehad van Wehkamp.
    Ze verzoeken mij om opnieuw de laptop ter reparatie te versturen.

Ik wil dit niet Wehkamp. Mijn vertrouwen is weg in jullie reparatieservice én mijn laptop. Ik wil mijn geld terug zodat ik een laptop (absoluut géén Lenovo) kan aanschaffen die wél deugdelijk is.
    Wehkamp.nl
    Goedemorgen

Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht op uw laptop. Echter is dit de procedure die wij opvolgen met een dergelijke artikelklacht. Er zal opnieuw worden gekeken of de laptop te repareren is en of dit onder de garantie valt. Wij willen u vriendelijk vragen dit af te wachten.

Webcareteam Wehkamp

Ook een klacht indienen over Wehkamp.nl?